• وبلاگ : سرزمين بادها
  • يادداشت : خلاصه قسمت اول سريال سرزمين بادها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهيار 

    من يه بار رفتم كشور كره جنوبي آنها مردماني مهربان هستند. انها هنوز فرهنگ مقدس شرقي را از دست ندادند مثل ما ايرانيها نيستند كه داريم روز به روز به فرهنگ كثيف و اشغال غربي نزديكتر مبشيم .من ميدونم كه بيشتر ايرانيها مسلمان هستند كه اگه مسلمان نبدند صد در صد مردماني شهوت پرست بودند كه گرچند دين اسلام به مسلمان گفته كه شهوت پرستي نكنيد. پادشاهان در ايران در همه حكومت ها چه قبل از اسلام و چه بعداز اسلام شهوت پرست بودند مثل پادشاهان غربي .

    در ايران پادشاهان از هر منطقه و ولايتي زني را انتخاب مي كردند و به زنان مردم تجاوز مي كردند و آبروي زنان ايراني را مي بردند بعضي از انها كه مناطقي از كشور را فقط به خاطره دختري خارجي ميدادنند.درباره شاهان پهلوي هم مثل محمد رضا شاه كه يك شهوت پرست بود آبروي هر چي ايراني برده از خارج زناني را از هر جاي دنيا مي اوردند تا اون هر شب با انها هم بستر بشه.

    ايران شايد يك پادشاه داشت كه زياد به شهوت خود توجه نمي كرد آن هم شاه كوروش كبير بود درباره حكومت فعلي ايران كه اسلامي است داراي انتقادي هم هست چرا به مسايل زن و مرد در اين حكومت اينقدر بروز ميديد چرا مدارس دختر و پسر را جدا كرديد به جاي اينكه فرهنگ سازي كنيد اين كارها راكرديد كه از شعور فرهنگ شرق به دور است واين كاره واسطه مي شود تا ما بيشتر بيشتر به فرهنگ غرب نزديك شويم من خيلي دوست داشتم يك كره اي بودم تا به پادشاهان همچون جومونگ افتخار كنم كه اسوه اي نيكي ها است.